dinsdag 19 mei 2015

BFF Tag♥

Hai meiden!♥
Vandaag heb ik voor jullie de best friend tag! Die doe ik natuurlijk met mijn beste vriendin, Donna van BeautyMoments. We gaan vragen beantwoorden over elkaar om te kijken hoe goed we elkaar nou eigenlijk kennen! Veel plezier!

Vraag 1: Hoe, wanneer en waar hebben we elkaar ontmoet?
Simone: In groep 3 op de basisschool. Bij de kleuters was ik altijd bang voor je, maar in groep 3 werden we vriendinnen!:-)
Donna: In groep 3 van de basisschool, in de kleuterklassen rende Simone altijd voor me weg, omdat ze bang voor me was:-(, maar in groep 3 vond ze mij toch wel aardig.
~ Toch wel ja, misschien een verkeerde keuze. Nee hoor grapjee! ;-)

Vraag 2: Beschrijf elkaar in 1 woord.
Simone over Donna: Beauty♥
Donna over Simone: Bescheiden

Vraag 3: Wie is er 's ochtends het langzaamst?
Simone: Best moeilijk, ik denk toch ik, haha.
Donna: Ik weet zeker dat ik het langzaamst ben!
~Nou ja, waarschijnlijk toch Donna!

Vraag 4: Leukste herinnering samen?
Simone: Toen wij en Rianne (ook onze beste vriendin) samen in een limousine zaten met ons klassenfeest! En toen ik jarig was, toen gingen jij, ik en Rianne chocolade fonduen in een mega ijssalon! :-)
Donna: Dat we vroeger urenlang de Sims konden spelen, en het klassenfeest. (Met Rianne natuurlijk.)
~Het simsen was inderdaad superleuk altijd! We spelen het nu toch ook weer aardig lang hoor! ;-)

Vraag 5: Wat is het favoriete seizoen van de ander?
Simone: Ik denk zomer, kan je lekker bruin worden. :-) ~Ja, de zomer is inderdaad mijn favo seizoen, alleen word ik niet zo heel snel bruin. :-(
Donna: Ik denk dat jij de zomer het leukste vindt. ~Ja, klopt helemaal!

Vraag 6: Hebben we iets gemeen?
Simone: We houden allebei van schrijven en bloggen!
Donna: We vinden het allebei leuk om te bloggen/schrijven! :-)

Vraag 7: Bijnamen voor elkaar?
Simone over Donna: Bits♥ (we schrijven het expres met de -s:-)) of gewoon Don.
Donna over Simone: Sisi of bits. ;-)

Vraag 8: Wat is de leukste eigenschap van de ander?
Simone: Je kan altijd met Donna lachen!♥
Donna: Simone heeft meestal dezelfde mening als mij over iets. ~Dat is inderdaad vaak zo!

Vraag 9: Wat is de slechtste eigenschap van de ander? 
Simone: Je bent niet zo heel erg sportief, net als ik, haha!
Donna: Dat Simone altijd zo hard haar bril terug op haar neus duwt dat hij allemaal kraak geluiden maakt. (Hij is zelfs een keer door midden gebroken!) En als ze geld heeft, geeft ze het bijna altijd gelijk uit.
~Dat van die bril was inderdaad balen, maar ook lachwekkend! En dat van dat geld is helaas waar...

Vraag 10: Eet de ander iets heel raars?
Simone: Een boterham met daarop witte chocoladepasta en schuddebuikjes, gadverdamme Don!
Donna: Simone eet patat ZONDER zout, bleghh!
~Ik vind dat niet zo heel raar hoor, haha!

Vraag 11: Wat is de favoriete kleur van de ander?
Simone: Pyjama, oud roze en confetti denk ik.
GOEDE ANTWOORD: Pyjama klopt, maar in plaats van oud roze en confetti is het toverbal en perzik.
Donna: Turquoise en confetti.
GOEDE ANTWOORD: Eigenlijk alleen turquoise.
(Jullie hebben waarschijnlijk geen idee welke kleuren we bedoelen, klik hier om te zien hoe de kleuren er uit zien!(Dat is Donna's blog.))

Vraag 12: Wat is het favoriete eten van de ander?
Simone: Best lastig, ik denk broodje kip.
GOEDE ANTWOORD: Ik vind een broodje kip erg lekker, maar pannenkoeken zijn het lekkerst!
Donna: Vroeger was het altijd macaroni, maar nu is het volgens mij pizza. 
GOEDE ANTOORD: Jaa! Love pizzaaa!!♥

Vraag 12: Wat zijn de favoriete fruitsoorten van de ander?
Simone: Aardbei, blauwe bessen, mango, watermeloen en ananas.
GOEDE ANTWOORD: Klopt allemaal, maar frambozen moeten er ook nog bij!
Donna: Aardbei, druiven, watermeloen, nectarine, ananas en banaan denk ik.
GOEDE ANTWOORD: Alleen watermeloen en banaan zijn fout, en je bent mango nog vergeten, maar voor de rest is alles goed!

Dat waren de vragen van onze best friend tag. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!
~Wil jij de blog van Donna bekijken? Klik dan hier!

-xoxo- Simone en Donna♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten