vrijdag 1 mei 2015

Mini Hema shoplog.

Hai meiden!♥
Ik ben gisteren naar het dorp geweest, en ik heb wat leuke spulletjes bij de Hema gekocht! Dus die laat ik vandaag even aan jullie zien!

In totaal heb ik gekocht: een notitieboekje, potloden, een puntenslijper en washi tape! :-)


Als eerste: het notitieboekje!
Ik heb hem gebruikt als Lifestyle-is-you notitieboek!





















Dit is dus het notitieboek! Er staat op: "to do, today, maybe."
Dat betekent: te doen, vandaag, misschien. Ik vond het wel een grappige tekst! Ik heb er zelf Lifestyle-is-you boven geschreven. Aan de boven- en onderrand heb ik washi tape geplakt waar op staat: hello sunshine. Om het roze vakje heen heb ik ook washi tape geplakt. Het boekje kostte €3,50.














Dan de washi tape! Ik vind washi tape echt heel erg leuk! Lekker vrolijk! Daarom kocht ik deze 6! De bovenste van links is degene waar "hello sunshine" op staat.De middeldste van links is turqoise met een soort van pijltjes. Elk stapeltje was een setje. Het linker setje was €0,95 en het rechter setje was volgens mij €3,50. We dachten dat het dezelfde prijs was, want er hing geen prijskaartje bij, maar hij was dus veel duurder! :-o


















Dan heb ik nog wat normale zwarte potloden gekocht voor school. Die waren €1,50. Er zitten 6 potloden in een pakje.

















Dan de puntenslijper. Hij was eerst zwart, maar dat vond ik een beetje saai, dus heb ik er washi tape op geplakt! Hij was €1,-. 

















Ik was eigenlijk op zoek naar deze washi tape, maar die kon ik in onze eigen Hema niet vinden. Maar mijn moeder had die vandaag meegenomen uit een grotere winkel, dus ik ben weer helemaal blij! :-) Hij was €0,95.


Dus, dat was mijn mini Hema shoplog die misschien toch niet zo mini was. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!

-xoxo- Simone♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten