zaterdag 18 april 2015

DIARY: Lente weer, dierentuin & schoenen binnen!

Hai meiden!♥
Vandaag weer een DIARY voor jullie! Deze week was een rustige week, maar ik heb toch veel leuke dingen gedaan.


Als eerste, de dierentuin! Ik ben met school naar Diergaarde Blijdorp geweest. Dat is een dierentuin in Rotterdam. Daar heb ik hele leuke dieren gezien! (Sorry voor de slechte opstelling, de computer werkte niet echt mee!)
Mooie visjes!











Deze aap lag te
 mediteren, haha!

Roggen zijn
echt geniaal!











Een super schattige
kleine panda!
 

Baby giraffe!


En dan de rest van de
week!




Vandaag was het echt lente weer!



En ja hoor!
Mijn schoenen
 kwamen dinsdag
binnen! Ik
ben er echt
super blij mee!
De bloemetjes
bloeiden weer
supermooi in
de tuin!




En mijn pauw is klaar!


Ik ben begonnen aan een nieuwe tekening.

Hij is een beetje apart, maar daarom vind ik
hem juist wel leuk! Je ziet allerlei
dieren, die ik niet allemaal even
realistisch heb ingekleurd, haha!

Nou, dat was mijn week wel weer zo'n beetje! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden! Laat nog even een reactie achter!

-xoxo- Simone♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten