zaterdag 4 april 2015

DIARY: Action, kleurboek voor volwassenen & paaseieren verven!

Hai meiden!♥
Zaterdag! DIARY-dag!
Ik begin deze DIARY eigenlijk pas bij vrijdag, want de rest van de week heb ik niet zo veel bijzonders gedaan.

Gisteren ben ik naar de Action geweest! Ik heb daar wat leuke spulletjes gekocht en daar wat leuke dingen mee gedaan! Kijk maar!
Dit heb ik dus allemaal gekocht! Even opnoemen: een kleurboek voor volwassenen (hier vertel ik straks nog wat meer over), een neutraal kistje met handige vakjes, een woord om te versieren: er staat live, 3 rolletjes washitape (dit heb ik trouwens bij de hema gekocht), markers en potloden!

Ik zal even alle prijzen opnoemen.
Kleurboek voor volwassenen: €2,-
Kistje: €2,-
Woord: €1,-
Washitape: €0,75 per setje
Markers: €0,59
10 potloden: €0,38

Nu zal ik even laten zien wat ik ermee heb gedaan!



Mijn washitape!




Before
After
Tadaaaa!!!











Toch net een beetje leukere potloden!







Even alles bij elkaar!





Dan nu even kort: het
kleurboek voor
volwassenen!
 
Hij heeft 160
kleurplaten en het
drukt niet door!
Ik zal hier nog een
keer een extra artikel
over schrijven!

Dan als laatste nog:
het paaseieren versieren!
Misschien een beetje
kinderachtig, maar
wel leuk, haha!
 
Ik laat jullie mijn
2 "mooiste" eieren zien!



Wat kan ik toch weer 
mooi schilderen hé? XD




Ik hoop dat jullie dit een leuke DIARY vonden!
-xoxo- Simone♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten