woensdag 8 april 2015

Review: Kleurboek voor volwassenen, Action.

Hai meiden!♥
Ik had jullie in mijn laatste DIARY belooft om een review te schrijven over mijn kleurboek voor volwassenen van de Action. Nou, hier is die dan!
Dit is dus mijn kleurboek. Hij was €2,- bij de Action en ik ben er heel erg blij mee! Het boek heeft 160 tekeningen om in te kleuren, de één nog moeilijker dan de ander. Hoewel het papier dubbelzijdig is, drukt het toch niet door! Dat is natuurlijk heel erg fijn. Ik vind dat dit kleurboek hele mooie kleurplaten heeft. Er lag ook nog een andere variant bij de Action, maar ik vond deze toch net wat leuker. Jullie willen natuurlijk zien wat voor tekeningen er in staan, dus heb ik wat foto's gemaakt. Hier komen ze!




Inmiddels ben ik met deze tekening bezig,
maar daar heb ik nog geen foto van.



Deze kat heb ik in inmiddels ingekleurd!



Dat waren dus wat plaatjes van de tekeningen. Ik denk dat ik met die kat in totaal ongeveer 1,5 uur bezig ben geweest. Nog best een hoop werk dus!

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden! Laat nog even een reactie achter hieronder!

-xoxo- Simone♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten