zaterdag 11 april 2015

DIARY: Kleuren, Mac Donalds & schoenen bestellen.

Hai meiden!♥
Ik heb vandaag weer een DIARY voor jullie. Ik heb niet heel veel gedaan, maar ja.



Als eerste: kleuren. 
Met deze pauw
ben ik deze week
begonnen. Ik ben
nu bijna klaar!


Ik ben weer verder gegaan in mijn kleurboek voor volwassenen! Dit is het resultaat:














Dan ben ik donderdag naar de Mac Donalds geweest. Ik zit op een soort jeugdclub van allemaal meiden waar we allemaal leuke dingen mee doen. Daarmee ben ik gezellig naar de Mac Donalds geweest. Ik had een cheeseburger, kleine patat en een McFlurry Lion. Lekker smullen dus!

Dan, mijn favoriete ding van deze week ;), schoenen bestellen! Ik wilde heel graag nieuwe sneakers, want ik had alleen nog maar laarsjes. We zijn eerst naar het dorp geweest voor nieuwe schoenen, maar daar kon ik niet echt iets vinden. Eigenlijk wel, maar niet in mijn maat :'(. Dus zijn we weer naar huis gegaan en ben ik op internet gaan zoeken. En daar kwam ik deze tegen!

 
Ik vind ze zelf heel erg mooi! Het zijn New Balance, dus ze zitten vast wel lekker. Ik heb ze natuurlijk meteen besteld. Ze komen dinsdag of woensdag binnen. Ik heb er nu al zin in!

Nou, dat was mijn week alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Laat nog even een reactie achter!

-xoxo- Simone♥

3 opmerkingen: