zaterdag 28 maart 2015

DIARY: Ierland, mijn moeder's blog & relaxen

Hai meiden!♥

Jeej! Zaterdag: DIARY dag! Sorry dat hij zo laat kwam, maar ik was de hele dag weg. Deze week was niet zo heel erg boeiend, alleen het begin! :-)
Namelijk Ierland! Daar ben ik afgelopen weekend namelijk heen geweest! Mijn vader rijdt tegenwoordig namelijk 1 keer in de 4 weken een weekendje met de vrachtwagen. En hij had gezegd dat als hij naar Engeland of Ierland zou gaan, ik mee zou mogen! En ja hoor, hij ging naar Ierland! Ik heb niet alleen in de vrachtwagen gezeten, maar ook op 3 verschillende boten. Eerst was ik nog nooit in Engeland, Wales of Ierland geweest, maar nu in alle drie! Hier heb ik wat foto's!
Lekker Engels ontbijt op de boot!
 
Engelse dubbeldekker!

Dublin!♥



Schaapjes!♥


Ik heb nog veel meer foto's, maar dan ben je 2 weken bezig met lezen! XD 

Dan had ik nog mijn moeder's blog! Mijn moeder is woensdag een blog gestart, maar ze heeft er nog niks opgezet, maar ze weet al wel hoe het moet! Voor de rest heb ik deze week veel gerelaxt, omdat ik heel moe was van het weekendje Ierland! Ik hoop dat ik volgende week meer heb om aan jullie te vertellen! Ik hoop dat jullie mijn DIARY'S leuk gaan vinden!

-xoxo- Simone♥

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Hoe heet je moeders blog trouwens en waar wil ze over gaan schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij heet nooit-opgeven.blogspot.nl maar op de één of andere manier kun je hem nog niet vinden, ik denk omdat er nog niks op staat. Maar het gaat over tips voor mensen in 'haar' situatie.

      Verwijderen