zaterdag 14 maart 2015

Primark shoplog!

Hai meiden!
Zoals beloofd, heb ik voor jullie een shoplog! Ik ben namelijk vandaag met mijn moeder en zusje naar de Primark in Den Haag geweest! Dus ik laat jullie met foto's zien wat ik heb gekocht vandaag!

Trouwens, sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's. Normaal maak ik foto's met mijn mobiel, maar die is kapot, dus moest ik het met mijn iPod doen.

Als eerste heb ik een paar slippers gekocht voor in de zomer. Ik vind ze er zelf heel erg leuk uitzien! Ze waren maar €1,50!




Dan heb ik nog een geurkaars gekocht! Deze heeft de geur sweet vanilla & coconut. Ik heb hem nog niet aan gehad, maar uit zichzelf ruikt hij al heel erg lekker! Hij kost €3,-.




Ik heb ook nog een hoofdband gekocht! Ik zag op de blog van mijn vriendin dat ze deze ook had gekocht, ik wilde eerst een andere maar ik vond deze zooooo leuk, dus ik moest hem gewoon nemen! Hij was €3,50.






Dan heb ik dit jurkje gekocht! Ik vind hem echt heel erg mooi! Ik hou zelf heel erg van die roze kleur. Hij was maar €7,-!



Dan heb ik deze 2 bandeau's gekocht, voor onder dat jurkje (hierboven). Ik heb een witte en een grijze gekocht. 1 bandeau kostte €2,-.







Ik heb ook nog deze jumpsuit met korte pijpen gekocht! Het lijkt misschien meer op een soort van jurkje, maar het is een jumpsuit. De touwtjes die eraan hangen, kan je om je nek knopen. Hij kostte €6,-.




Dan heb ik dit topje gekocht! De touwtjes aan de onderkant lijken net oranje maar het is precies dezelfde kleur als het topje zelf. Ik heb voor eronder een wit hemdje (hieronder) gekocht. Dit topje kostte €12,-.




Dit is dus het hemdje wat ik heb gekocht voor onder mijn topje. (hierboven) Het is een gewoon wit hemdje, met verder niks erop. Hij kostte €3,-.







Ik heb ook nog een zwarte broek gekocht. Nou ja, het is zwart met een klein beetje wit er in. Ik vind hem zelf heel erg mooi! De prijs was €13,-.






Ik heb eigenlijk dezelfde broek, maar dan in het blauw gekocht. Op de foto lijkt hij heel erg donker, maar in het echt is hij veel lichter. Deze kostte ook €13,-.









Dan heb ik deze trui gekocht! Hij ziet er een beetje raar uit op de foto, maar het is gewoon een luchtig truitje dat een beetje wijd valt. Hij kostte €8,-.




Dit is de achterkant van het shirt!
Dan, als laatste, heb ik nog een t-shirt gekocht. het is een lekker sportief t-shirt van een soort van spijkerstof. Hij ziet er een beetje raar uit op de foto, maar hij valt heel leuk! Deze kostte €13,-.


Wow, ik heb wel veel gekocht zie ik nu, haha. Nou, ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. En ik hoop dat jullie het leuke spullen vinden!

Oja, ik kan geen nieuwe foto's op instagram zetten, want mijn telefoon is kapot. :'(

Heb je nog vragen of ideeën? Plaats ze in de reacties!

-xoxo- Simone 



3 opmerkingen:

  1. echt super leuke kleding! ik ga ook bijna weer shoppen en ik ga zeker naar de primark haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt super leuke kleding! ik ga ook bijna weer shoppen en ik ga zeker naar de primark haha :)

    BeantwoordenVerwijderen