dinsdag 17 maart 2015

Bloglovin

Hai meiden!
Ik zit sinds kort op bloglovin! Voor de mensen die niet weten wat bloglovin is, ik leg het in dit artikel uit!
Bloglovin dus, wat is dat nou precies? Bloglovin.com is een site waarop je blogs kunt volgen. Dat houdt in dat je altijd meteen weet wanneer de blogger die je volgt, een nieuw artikel online heeft gezet. Je maakt gewoon een account aan en zoekt de blog op die jij wilt volgen! Als je zelf een blog hebt, kun je jou blog ook toevoegen aan bloglovin door een linkje onder aan één van je artikels te plaatsen, maar dat wordt daar allemaal duidelijk (in het Engels) uitgelegd. Omdat ik nu zelf nog maar 0 volgers heb op bloglovin, wil ik jullie vragen om mij even te volgen! Ik heb een knop aan de rechter kant van mijn blog staan waar staat: follow me on bloglovin. Als je daar op drukt kom je meteen op mijn account en hoef je alleen nog maar op follow te drukken! Dus volg me alsjeblieft allemaal even! Alvast bedankt!

-xoxo- Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten