woensdag 18 maart 2015

Dingen waar ik me HEEL erg aan kan irriteren.

Hai meiden!
Vandaag ga ik jullie vertellen waar ik me echt HEEL erg aan kan irriteren. Waarschijnlijk staan er wel wat herkenbare dingen bij! Veel leesplezier!

  • Gisterenavond zat ik achter de laptop. Ik kijk sinds kort de serie Gossip Girl. Ik had nog 1,5 uur voordat ik zou gaan douchen. Dus dan kon ik mooi nog even wat afleveringen kijken! Minstens 2! Tenminste, dat dacht ik. Ik startte Popcorn Time op en downloadde de aflevering waar ik was gebleven. Maar het duurde serieus 3 kwartier voordat hij gedownload was! Toen hij eindelijk klaar was, deed hij het alsnog niet! Ik startte Popcorn Time opnieuw op en downloadde de aflevering opnieuw, en ja hoor, hij was klaar in 3 minuten! Grrrr.....
  • Ik ben nogal een meisje met een planning, dus ik was van plan om om 9 uur te gaan douchen. Toen ik om precies 9 uur de laptop opruimde, stond mijn zusje net onder de douche! En mijn zusje doucht nogal langzaam, dus lag ik veel later op bed dan ik had gepland. Arrgghh!!!
Aarrrggghh!!!
  • Ik wil altijd alles netjes hebben, dus ik kan er ZO slecht tegen als iemand iets geleend heeft uit mijn etui, en het er zomaar weer ergens in gooit! Ik moet het dan ook altijd weer netjes terugleggen van mezelf. XD
  • Als ik een idee heb, wil ik het altijd meteen uitvoeren. Dus ik kan er ook echt niet tegen als dat niet meteen kan!
  • Ik kan me er ook heel erg aan ergeren als mensen iets niet snappen op de computer wat ik juist heel makkelijk vind! Herkenbaar?
  • Ik heb precies hetzelfde met Engels en Frans. Ik ben daar best wel goed in (*kuch* kapsones), en ik kan me er dan ook heel erg aan irriteren als iemand een vraag stelt die al duizend keer uitgelegd is en die ik allang snap!
Nou, dat was mijn lijstje van dingen waar ik me HEEL erg aan kan irriteren! Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden! Laat even een reactie achter of er iets herkenbaar is, en volg me nog even op Bloglovin!

-xoxo- Simone

3 opmerkingen: