maandag 9 maart 2015

Wat persoonlijke feitjes!

Hai meiden!
Het leek mij wel leuk om een keer een artikel te maken over, nou ja, mij! Ik ga jullie dus gewoon wat leuke (en misschien ook wel minder leuke ;)) dingetjes vertellen over mijzelf!
Ik ben Simone, een meisje van 12 jaar. Ik ga niet meteen vertellen waar ik woon etc. maar gewoon wat leuke dingen over mijzelf!

Mijn beste vakken op school:
1) Engels, ik wil echt heeeeeel graag een keer naar Engeland! Ik vind Engels gewoon een hele mooie taal!
2) Frans, ik wil ook heel graag een keer naar Frankrijk. En ja, ik heb een talenknobbel!

Mijn slechtste vakken op school:
1) Biologie, ik mag dat vak gewoon niet! Al die moeilijke begrippen! Zucht.....
2) Geschiedenis, ik vind het gewoon zo saaaaaaai! Daarom ben ik er ook niet zo heel erg goed in.

Mijn hobby's:
1) Drummen! Tja, dat doen (helaas) heel weinig meisjes, maar ikke lekker wel! ;)
2) Club. Wij hebben in mijn buurt een jeugdclub. Daar doen we dan heel veel leuke dingen met meiden van onze leeftijd.
3) Mijn blog natuurlijk! Ik houd gewoon heel erg van schrijven!
4) Films kijken! Ik kijk dan het liefste naar grappige films. Ik heb ook een artikel geschreven over mijn top 10 van films.
5) Andere blogs bekijken! Soms doe ik daar wat inspiratie op, maar meestal is het voor de lol!

Ik ben een meisje dat nooit zo heel veel praat. (Nou ja...... ligt er aan waar! ;)) Ik kan goed leren, en doe daarom ook havo/vwo. Ik ben brugklasser en ik ben van plan om volgend jaar vwo te gaan doen. Als ik eenmaal een idee heb, wil ik het graag meteen uitvoeren. Dat is niet altijd mogelijk met mijn blog, haha!

Nou, dit waren wat dingetjes over mijzelf. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. En ohja, aanstaande zaterdag ga ik naar de Primark. Dus er zit een shoplog aan te komen! :)

Heb je nog vragen en/of ideeën? Laat dan even een reactie achter of plaats een reactie op mijn instagram account lifestyle.is.you

-xoxo- Simone

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13802369/?claim=f5m94nr34ar">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten