woensdag 25 maart 2015

De voor- en nadelen van het zijn van een meisje met een planning, die altijd alles netjes wil hebben.

Hai meiden!♥

Ik ben nogal een meisje met een planning, die alles altijd netjes wil hebben, (dat vertelde ik hier ook al eens) en daar zitten natuurlijk ook voor- en nadelen aan! Die ga ik vandaag voor jullie op een rijtje zetten. 


Voordelen:

  1. Je weet altijd precies hoeveel tijd je voor alles hebt. Je hebt dus (bijna) nooit stress! 
  2. Je bent nooit iets kwijt, want je ruimt altijd alles netjes op! ;-)
  3. Als je een beetje een planning hebt, weet je ook hoeveel tijd je ongeveer hebt voor leuke dingen! Dan weet je dus ook een beetje wat je wel en niet kan doen, in verband met de tijd!
  4. Je weet precies wanneer je een beetje moet gaan opschieten (bijvoorbeeld 's ochtends voor school).
  5. Anderen weten dat je niet vaak te laat zult komen bij een afspraak, dus zullen ze je eerder vertrouwen.
  6. Als je met iets stoms bezig bent, weet je altijd dat er daarna nog iets leuks komt!

Nadelen:
  1. Als iets niet volgens je planning loopt, is je hele dag overhoop gegooid.
  2. Mensen kunnen denken dat je een beetje raar bent...... (niet dat dat niet waar is ;-))
  3. Als je spullen een keertje niet helemaal netjes zijn, ben je alles kwijt en ben je de hele dag aan het opruimen.
  4. Soms nemen je vriendinnen het feit dat je zo netjes bent niet helemaal serieus.....
  5. Je irriteert je veel sneller aan bepaalde mensen.
  6. Als je planning eenmaal overhoop ligt, ben je de rest van de dag gestrest en chagrijnig. 

Nou, dat waren de voor- en nadelen over mijn persoonlijkheid! XD Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden! 

Laat nog even een reactie achter hier beneden of op mijn instagram account @lifestyle.is.you !

-xoxo- Simone♥

P.S: Kijk nog even op mijn pagina "diary"!

1 opmerking:

  1. Haha leuwk ik ben juist niet zo van het plannen moet me tijd haasten en ben bijna nooit op tijd ;D

    BeantwoordenVerwijderen