vrijdag 19 juni 2015

Favoriete youtubers/bloggers

Hai meiden!♥
Vandaag wil ik graag aan jullie laten zien wie mijn favortiete youtubers/bloggers zijn. Hier komen ze!

~(Gebruikt youtube en blogt) Lisanneleeft. Lisanne is 22 jaar en ze heeft de ziekte van lyme. Ze vecht al vanaf haar 13de tegen de ziekte, maar ze blijft altijd positief. Dat is wat ik zo leuk vind aan haar. Je kan haar blog vinden op lisanneleeft.nl.


~(Gebruikt youtube) Sophie. Ik vind Sophie zo leuk omdat ze echt heel grappig is. Ze is ook iemand die wel een beetje negatief is, maar dan op een leuke manier! Ik geef geen linkje, want ze gebruikt alleen youtube.



~(Gebruikt youtube) Furtjuh. Oftewel Rutger Vink. Furtjuh is de enige mannelijke youtuber uit mijn favorieten. Als ik zijn filmpjes kijk lig ik altijd in een deuk! Hij is echt heel erg grappig. Hij is ook geen "jongens jongen", want hij houd bijvoorbeeld van glitters en eenhoorns! Ook van hem heb ik geen link. 



~(Gebruikt youtube en blogt) DisvoorDazzle. Diana van DisvoorDazzle vind ik leuk omdat ze gewoon een leuke spontane meid is! Ze filmt heel vaak wat ze op een dag doet, en dat vind ik altijd heel leuk! Haar blog kun je vinden op disfordazzle.nl.


~(Gebruiken youtube en bloggen) KittehscupcakesNL. Larissa en Tara zijn 2 zussen die samen deze blog schrijven en filmpjes maken voor op hun youtube account. Ze schrijven en filmen over lifestyle, beauty en fashion. Ik vind het 2 hele leuke meiden, en ik vind hun blog en youtube account echt super leuk! Hun blog vind je op kittehscupcakes.nl

Dat waren mijn favoriete youtubers/bloggers! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


-xoxo- Simone♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten