woensdag 17 juni 2015

My bucketlist

Hai meiden!♥
Vandaag heb ik voor jullie mijn bucketlist, oftewel, dingen die ik nog wil doen! Hier komt die!



  • Met de familie op wintersport
  • Met dolfijnen zwemmen
  • Shoppen in Parijs
  • Shoppen in Londen
  • Shoppen in New York
  • Naar Australië op vakantie
  • Naar Afrika (safari)
  • Naar Frankrijk
  • De Eiffeltoren beklimmen
  • Het Noorderlicht zien
  • In de London Eye gaan
  • Naar Disneyland gaan
  • Zwemmen in de dode zee
  • Naar Hawaii gaan
  • Zwemmen in het Great Barrier Reef (Australië)
  • Naar de Dutch Youtube Gathering gaan
  • Daar wil ik sowieso ontmoeten: Furtjuh, Iamtheknees, Sophie, Lifestylebysimone (dat ben ik niet!), Enzoknol (vroeger was ik fan, ik wil hem toch nog ontmoeten)
Als je niet weet wat de Dutch Youtube Gathering is, het is een heel groot soort van festival waar je allerlei youtubers kunt ontmoeten. Ik ga daar misschien volgend jaar heen!
Zoals je ziet wil ik nog veel dingen doen, haha! Telkens als ik iets gedaan heb of als ik iets nieuws heb, zal ik een update online zetten. Ik ga hier ook een aparte pagina van maken. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden!

-xoxo- Simone♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten