vrijdag 28 augustus 2015

Mijn vakantie

Hai meiden!♥
De vakantie is weer afgelopen, en de scholen gaan weer beginnen. Dus ik wil jullie nog even vertellen wat ik in deze vakantie heb gedaan. 
  • In de eerste week heb ik een keer afgesproken met een klasgenootje, ik ben gaan picknicken met vriendinnen en ik ben met één van mijn beste vriendinnen Donna naar de Primark geweest. Daarna heeft Donna bij mij gelogeerd en de dag daarna zijn we nog naar het strand geweest. We zijn ook nog naar attractiepark Toverland geweest. Dat was zo'n beetje mijn eerste week.
  • In de tweede week ben ik een weekje op vakantie geweest naar Gelderland hier in Nederland. Mijn ouders zijn gescheiden dus ik ging een keer met mijn moeder en een keer met mijn vader op vakantie. Met mijn moeder ben ik dus naar Gelderland geweest. Terwijl we daar waren zijn we nog naar avonturenpark Hellendoorn geweest en zijn we naar het stadje Münster geweest in Duitsland omdat we heel dicht bij de grens zaten.
  • In de derde week, kwamen we weer thuis van vakantie, maar een dag later gingen we met mijn vader weer weg! We zijn toen voor 10 dagen naar Kroatië geweest. Foto's komen nog in een apart artikel! (De foto boven aan dit artikel is de camping waar we zaten.)
  • In de vierde week was ik dus nog steeds in Kroatië.
  • De vijfde week kwamen we terug van Kroatië en een dag later gingen ik en mijn zusje weer op kamp! Dat kamp is van een jeugdclub die wij hier hebben. Je gaat dan één avond in de week iets leuks doen met meiden van jou leeftijd (er is ook een jongens groep) en één keer in het jaar ga je met alle groepen op kamp!
  • De zesde week heb ik nog schoolspullen gekocht en ik ben twee keer naar de kermis geweest. We zijn ook nog naar een leuk meer geweest waar we wel vaker heen gaan.
Zoals je ziet heb ik een best wel drukke vakantie gehad. Dat is ook de reden dat ik niks heb kunnen plaatsen! Sorry daarvoor! De scholen zijn natuurlijk weer begonnen, dus kan ik ook niet heel veel plaatsen. Maar ik doe mijn best! Ik hoop dat jullie dit weer een leuk artikel vonden!

-xoxo- Simone♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten