vrijdag 4 september 2015

Website make-over!

Hai meiden!♥
Als jullie dit artikel lezen hebben jullie waarschijnlijk al wel gezien dat mijn website een make-over heeft gehad! Eerst had ik best veel roze in mijn site zitten. Maar ik vind mintgroen toch mooier! De reden dat ik mijn website een make-over heb gegeven?
Ik had er gewoon zin in! Ik had gisteren al het lettertype van mijn blogtitel, blogbeschrijving en berichtenkopjes etc. aangepast. En ook de kleur van mijn lettertype. Dat werd toen roze, later werd hij dus mintgroen. Toen bedacht ik me ineens dat ik wel erg veel roze in mijn site had, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo van roze hou! Daarom besloot ik vandaag om mijn site een make-over te geven. Nu zit er misschien wel heel veel mintgroen in, maar dat vind ik wel een mooie kleur. Wat vinden jullie van de "nieuwe" site? Ik hoop dat jullie hem mooi vinden!

-xoxo- Simone♥

1 opmerking:

  1. Mintgroen is best een mooie kleur, maar de tekst is nui heel, echt heel slecht leesbaar...

    BeantwoordenVerwijderen