zondag 6 september 2015

Verhalen

Hai meiden!♥ 
Ik ben al een paar weken bezig met het schrijven van een verhaal. Ik ben op de helft van hoofdstuk 4, dus hij is nog niet af. Maar het leek me wel leuk om dat verhaal in verschillende delen op mijn blog te zetten.
Ik ga waarschijnlijk nog meer verhalen schrijven die ik online zal zetten. Ik ga geen vaste dagen kiezen om de delen online te zetten, want ik heb niet altijd tijd om verder te schrijven, maar ik zal zo vaak mogelijk een deel plaatsen. Ik zal jullie nu alvast even kennis laten maken met mijn eerste verhaal.

De titel is: Liever niet perfect
Het gaat over een meisje genaamd Britt. Het is echt een perfect meisje, echt zo'n tutje. Elk jaar in de zomervakantie gaan zij, haar ouders en haar altijd optimistische (positieve) zus Anna naar een 5 sterren hotel. Maar dit jaar besluiten haar ouders en haar zus naar een camping te gaan zonder dat met Britt te overleggen. En dan heeft de camping ook nog maar 3 sterren in plaats van 5! Britt vindt campings vreselijk! Die vieze openbare douches en wc's! Campings zijn gewoon verschrikkelijk vies, vindt Britt. Tijdens de vakantie gebeuren er een hoop dingen waar ze enorm van baalt. Maar op ongeveer de helft van de vakantie veranderd ze door een speciaal persoon van gedachten. Ze wil niet meer perfect zijn, want als ze perfect is, is ze niet gelukkig! De rest van de vakantie voelt ze zich een totaal ander mens. Ze is veel gelukkiger!

Nou, dat was alvast een voorproefje van mijn verhaal! Ik hoop dat jullie het al leuk vinden! Ik hoop zo snel mogelijk een deel online te kunnen zetten. Alvast veel leesplezier!

-xoxo- Simone♥

2 opmerkingen: