woensdag 9 september 2015

Liever niet perfect - deel 1

Hai meiden!♥
Vandaag al weer het eerste deel van mijn verhaal! Veel leesplezier!

---------------------------------------------------------------------------------
Daar zit ik dan, chagrijnig voor me uit te kijken in de auto. Ik kan niet geloven dat papa, mama en mijn zus Anna hebben besloten naar een camping te gaan. Een camping! Hoe kunnen ze?! In mijn hele leven heb ik al mijn vakanties doorgebracht in een hotel. Een camping is gewoon veel te smerig! Al die openbare douches en wc’s, ik gruwel al bij het idee. En al die beestjes die ’s nachts in je tent kruipen, bah! Kroatië is een mooi land hoor, daar heb ik geen problemen mee. Maar een camping?! Bah! “Britt? Kom op Britt, zit nou niet zo te chagrijnen!” zegt mijn moeder. “Het wordt toch hartstikke leuk?” “Tuurlijk wordt het leuk!” zegt mijn altijd optimistische zus Anna. Ik zeg niks. Ik ga dus echt niet praten deze reis. En dan gaan we ook nog met de auto! Dan duurt het wel 15 uur! Toen ik vroeg waarom we niet met het vliegtuig gaan, zei mijn vader: “We kunnen de vouwwagen niet achter het vliegtuig hangen hé?” Dat is ook weer zo iets, de vouwwagen. Zo’n stomme uitklapbare tent waar je nog een extra voortent voor moet zetten. Het duurt dus echt 2 uur voordat je zo’n ding hebt opgezet. En dan moet ik ook nog naast Anna slapen! Die waarschijnlijk, als ze ’s nachts een beest op me ziet lopen, hem gaat aaien of tegen hem gaat praten in plaats van hem weg te jagen. Zucht… Deze vakantie wordt vreselijk. 
--------------------------------------------------------------------
Dat was deel 1 alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 

-xoxo- Simone♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten