zaterdag 31 oktober 2015

Favorieten van de maand: Oktober

Hai meiden!♥
Het is vandaag 31 oktober en dat betekent, behalve dat het Halloween is (happy Halloween allemaal!;-)), dat het de laatste dag van de maand is! En dat betekent: de eerste favorieten van de maand!
Die van oktober. Het zijn er deze maand vier. Eén daarvan is iets met eten, één iets met lezen en twee dingen zijn iets voor je interieur. Veel leesplezier!
                                         
Mijn eerste favoriet is: dit memobord!
Ik heb hem vandaag gekocht bij Xenos voor €6,99. Zoals je kan zien zit er een stiftje en twee magneten bij. Je kan bij elke dag van de week schrijven wat je moet doen, er staat een shoppingslist en je kan nog wat overige dingen noteren. Super handig dus!                                                                                                                                                                                                                                                                              
Mijn tweede favoriet is dit rijtje fotohuisjes. Het spreekt wel voor zich eigenlijk, gewoon een rijtje fotolijstjes in de vorm van huisjes! Deze heb ik ook bij Xenos gekocht voor €12,99.
Mijn derde favoriet is dit boek. Ik heb deze in de herfstvakantie gekocht toen ik in Landal was in het winkeltje in het Landalpark, dus de winkel weet ik niet. Het is het boek Papertowns van John Green. Het gaat over een meisje genaamd Margo, die op een nacht ontsnapt. Haar vriend en buurjongen Quentin gaat haar zoeken. Het is echt heel spannend, ik heb hem nog niet uit, dus ik weet ook niet hoe het afloopt.
Als laatste heb ik de carrot cake van de Albert Heijn. Niet veel over te zeggen eigenlijk, een worteltaartje met een beetje nootjes erop. Mega lekker! Ik weet niet precies hoe duur ze zijn.

Dat was het alweer! Bedankt voor het lezen!

-xoxo- Simone♥    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten