woensdag 18 november 2015

BELANGRIJK!

Hai meiden!♥

Zoals jullie misschien wel aan de titel kunnen zien, is dit een belangrijk bericht! Ik ga namelijk mijn blog overzetten naar WordPress.
Mijn blog gaat dan ook GewoonSimoon heten. Ik stop dus niet met bloggen, maar ik ga alleen naar een andere site. Dit doe ik omdat ik WordPress handiger vind werken. Ik vind mijn site op WordPress ook mooier dan de site die ik nu hier heb. Dit wordt dus mijn laatste bericht op deze blog. Ik zal nog wat oude artikelen van deze blog naar GewoonSimoon overzetten, maar er komen zo snel mogelijk weer nieuwe artikelen (op GewoonSimoon)! Mijn instagram naam is ook veranderd naar GewoonSimoon en ik heb ook twitter aangemaakt, daar heet ik Gewoon_Simoon. Volg me dus snel op twitter! Als je mijn blog wilt blijven lezen moet je voortaan dus naar https://gewoonsimoon.wordpress.com/ . Ik hoop dat jullie mijn nieuwe site leuk vinden!

-xoxo- Simone♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten